Sunday, May 16, 2010

TERIMA KASIH GURU

Sempena Hari Guru ini, saya juga ingin untuk turut merakamkan rasa terima kasih kepada semua guru-guru saya dari sekolah rendah hinggalah tamat pelajaran saya.  Jasa guru sekelian tetap menjadi ingatan.

Kepada semua guru-guru yang sudah menabur bakti, dan sedang menabur bakti kepada anak2 bangsa, saya juga ucapkan terima kasih.  Semoga anak bangsa menjadi lebih baik.

SELAMAT
HARI GURU

Semoga segala jasa yang tulus dan ikhlas para guru-guru sekelian diberkati, amin

N.B.  Terima kasih juga kepada blogger ddrfauziah di atas tips - lihat hasilnya: saya berjaya melakukan seperti anda nasihatkan. TQVM daun keladi.  Hehehe.

4 comments:

  1. Aslmkm.
    Hehehe! Good, good, ini ler yg dikatakan pelajar yg baik! :)

    ReplyDelete
  2. Salam.
    Hehe .. saya baru dr blog kak G!

    ReplyDelete
  3. Aslmkm.
    Ya, TK cikgu2.
    Teknik menulis ucapan dgn besar & warna warni tu ye? Nanti nak ikut juga! :)

    ReplyDelete
  4. Aslmkm.
    Lalu je le.:)

    ReplyDelete