Wednesday, March 9, 2011

AYAM MASAK TIRAM

Baru habis masak ayam tiram.  Tekak ni dah teringin sangat nak makan masakan ini sejak dua tiga hari lepas.  Tapi sos tiramnya pula tak ada, dan saya pula ada hal lain yang perlu diutamakan dulu..

Hari ini, awal-awal pagi lagi saya sudah ke pasar.  Saya pastikan saya membeli ayam tambah dan juga sos tiram dulu sebelum membeli bekalan lain.


Sekarang tengah menunggu anak-anak balik dari sekolah untuk makan bersama.  Rasa tak sabar pula nak makan.  Macam budak-budak pula!  Hehe.

8 comments:

  1. Salam Sanna.
    Jika teringin, segerakan makan.
    Jangan sampai kempunan.

    ReplyDelete
  2. Aslmkm.
    Sesekali tukar2 selera ke ala-ala Chinese pula ya?

    ReplyDelete
  3. Salam Sanna.
    Anak2 suka masakan cenggini!

    ReplyDelete
  4. Salam Sanna.
    Saya suka juga masakan cina!

    ReplyDelete
  5. salam balas kunjungan...tq sanna sudi jenguk blog sy...slalu2lah dtg ye..

    ReplyDelete
  6. Salam Sanna.
    Tukar2 selera la kan?

    ReplyDelete
  7. laparla plak.... dah follow... jom baca entri baru...

    ReplyDelete
  8. Salam Sanna.
    Selera saya lebih kepada mamak & pedas pula. :)

    ReplyDelete