Monday, June 28, 2010

FARA FAUZANA TAK KISAH KAWIN

Saya berkenan warga Hot FM Fara Fauzana ini.  Sudah banyak kali juga saya melihatnya dari jarak dekat, paling dekat rasanya semasa majlis persandingan rakan sejawatnya Kartini di Dewan Felda Perdana.




Portrait di atas ialah wajah-wajahnya selepas di make-up untuk sessi foto shoot.  Saya rasa Fara lebih ayu berwajah natural.

Sebenarnya saya tertarik dengan responnya dalam wawancara dengan wartawan sepertimana yang disiarkan di akhbar tempatan.  Dalam usianya mencecah 30 tahun Fara masih tidak kisahkan statusnya yang masih belum kahwin itu.  Malah jadual hariannya penuh dan padat dengan jadual kerja.

Harap-harap Fara tidak terus termasuk ke dalam golongan wanita berkerjaya yang berjaya tetapi terus hidup membujang seperti rakan seniornya di Era dulu iaitu Kudsia Kahar.  Sayang juga kan?  Tambahan pula berkahwin itu dituntut di dalam Islam.

Jika lelaki takut kepadanya kerana kejayaannya, mungkin Fara saja mencari lelaki yang sesuai untuknya.   Sekiranya benar dia tidak cerewet dalam hal mencari pasangan hidup, saya yakin ada calon yang sesuai dan mahu serta baik untuknya.

1 comment:

  1. Aslmkm.
    Hehe ... boleh jadi calon menantu la ... cuba bawa bertanya kepadanya. :)

    ReplyDelete